ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تمام نیازهای ما در آن پاسخ داده می‌شود، به سرعت و به راحتی…

به همان سادگی‌ که وقتی هوس غذای دلخواهتان را می‌کنید، از جایی که فکرش را هم نمی‌کردید برایتان فراهم می‌شود، به همان سادگی که وقتی به یک دوست قدیمی فکر می‌کنید، ناگهان در خیابان یکدیگر را ملاقات می‌کنید.

اصل جهان اینگونه است که هر خواسته ای به سرعت اجابت می شود.

اما شاید مدت‌هاست به دنبال شغل مناسب برای خودتان هستید اما هنوز موفق نشدید، یا در جسمتان درد‌هایی دارید که با هیچ قرص و دارویی، درمان نمی‌شود، یا هر چند وقت یک‌بار سرما می‌خورید و هیچ راهی برای خلاص شدن از این بیماری و یا گرفتاری و درد به ذهنتان نمی‌رسد.

یا شاید مدت‌هاست در آرزوی یک رابطه عاشقانه و یا دوستانه‌ی بسیار با کیفیت هستید اما محقق نمی‌شود،یا در زندگی با همسرتان بارها بعد از هر دعوا و مشاجره تصمیم گرفتید که دیگر بعد از این عاشقانه زندگی کنیم، بدون هیچ بحث و جدالی اما محقق نشده و دوباره بعد از چند روز همان آش و همان کاسه. دوباره سر مسایل بسیار ساده ناراحتی وکدورت ایجاد می شود وباز هم بعد از مشاجره و احتمالا مدتی قهر تصمیم می گیرید که بعد از این عاشقانه و صمیمی زندگی کنیم.مشکل اصلی کجاست؟ و چگونه می توان درست کرد؟

اکنون من می‌خواهم به شما بگویم اصل و اساس رسیدن به آرامش ، سلامتی همیشگی و ثروت و روابط ایده‌آل، بسیار ساده و البته لذت بخش است، که در این دوره قدرتمند این مراحل را قدم به قدم آموزش خواهم داد.

 

دوره‌ی از تجسم تا آفرینش:

۱) شامل یک جزوه تمرینی

۲) ١٢ فایل انگیزشی و باور ساز هماهنگ با ذهن

۳) ١٨ فایل صوتی و تصویری‌ آموزشی بسیار قدرتمند و تاثیرگزار در حوزه سلامتی ، آرامش ، افزایش درآمد و بهبود روابط

۴) تک فایل ثروت آفرینی

۵) مجموعه‌ای پر محتوا از پرسش و پاسخ شرکت کنندگان