دوره عید نوروز با خوش اندام

دوره عید نوروز با خوش‌اندام شامل ۱۲ فایل انگیزشی آموزشی صبحگاهی و یک جزوه و چند فایل آموزشی کوتاه است. این آموزش‌ها ذهن شما آماده می‌کند برای از دست دادن چربی‌های اضافه و با روزی فقط ۲۰ دقیقه زمان گذاشتن برای این آموزش یک نوروز کاملا متفاوت را تجربه خواهید کرد، بدون هیچ اضافه وزنی و حتی تجربه کاهش سایز و وزن و‌ داشتن آرامش کمترین دستاورهایی است که با هم در سال جدید خواهیم داشت.
زهره مرادی · ۱۶ آذر ۱۴۰۰
  • فقط همانطور که با آموزش چاق شدیم و همچنان هم در مسیر چاق‌تر شدن پیش می‌رویم، یا بهتر بگویم از تناسب خارج شدیم برای خوش‌اندام شدن و متناسب شدن هم باید آموزش ببینیم. اما این‌بار آگاهانه، ما هر روز از صبح تا شب در معرض هزاران ورودی هستیم از گفته‌های اعضا خانواده و همکاران گرفته تا رسانه‌ها و همین شنیده‌ها و دیده‌های ما زندگی ما را می‌سازند!

عید نوروز بهترین زمان برای شروع یک سبک و روش جدید برای زندگی هست، از آنجایی که شروع سال جدید همزمان با بهار در طبیعت است، انگیزه و شور و اشتیاق زیادی را در وجود ما ایجاد می‌کند.

خیلی از اوقات ما منتظر اول ماه ، اول هفته یا ابتدای فصل هستیم تا کاری مهم را شروع کنیم، خیر خوب این است که ابتدای سال جدید نزدیک است و بهترین زمان و شرایط برای خوش‌اندام شدن و خوش‌اندام ماندن است.

تجربه من از عید نوروز در زمانی که دچار چاقی و اضافه‌وزن بودم چاق‌تر شدن بود، با اینکه هر روز به خودم قول می‌دادم که پرخوری نکنم و امسال عید نوروز را بدون اضافه وزن سپری کنم، اما باز هم تنوع زیاد خوراکی‌ها و دور هم جمع شدن‌ها باعث می‌شد، من نتوانم به عهدی که با خودم بستم پایبند باشم. این مشکلات چاقی و‌اضافه وزن و ترس از خوردن در طول ایام عید و مسافرت‌ها بیشتر می‌شد،در بین مشاوره‌هایب هم که داشتم متوجه شدم این مسئله مشترک بین تمام افرادی هست که دچار اضافه وزن هستند. اتفاقا اغلب اوقات این افراد خوش‌اندام شدن و اقدام برای لاغری را به زمانی بعد از این تعطیلات و مسافرت‌ها موکول می‌کنند،اما امسال همزمان با بهار طبیعت و در این روزهایی که تقریبا همگی خانه نشین هستیم، بهترین زمان برای شروع لاغر کردن و خوش‌اندام شدن است ، بهترین زمان برای رها سدن از تمام چربی‌های اضافه و بیماری‌های ناشی از آن.

دوره عید نوروز با خوش‌اندام شامل ۱۲ فایل انگیزشی آموزشی صبحگاهی و یک جزوه و چند فایل آموزشی کوتاه است.

این آموزش‌ها ذهن شما آماده می‌کند برای از دست دادن چربی‌های اضافه و با روزی فقط ۲۰ دقیقه زمان گذاشتن برای این آموزش یک نوروز کاملا متفاوت را تجربه خواهید کرد، بدون هیچ اضافه وزنی و حتی تجربه کاهش سایز و وزن و‌ داشتن آرامش کمترین دستاورهایی است که با هم در سال جدید خواهیم داشت.
توضیحات تکمیلی این دوره در فایل صوتی زیر دریافت خواهید کرد.

درباره مدرس

زهره مرادی

طراح و مدرس دوره های آموزشی برای خوش اندام شدن به کمک قدرت ذهن و تجربه اندام زیبا، متناسب و سالم بدون هیچ گونه رژیم و برنامه غذایی و یا دارو، دمنوش، ورزشهای طاقت فرسا

4 دوره‌ها

ثبت‌نام نشده
یا $ 900000 تومان