برنامه ریزی ذهن در ورزش

زهره مرادی · ۱۵ تیر ۱۴۰۱

هر وقت صحبت از لاغری و خوش‌اندامی میشه، خیلی زود تمام توجه افراد میره سمت کم‌ خوری و ورزش کردن. اما همه‌ی ما سراغ داریم افرادی را که روزانه ورزش می‌کنند اما متناسب و خوش‌اندام نیستند. 

چقدر مربیان باشگاه‌ها هستن که در حالیکه ساعت‌های طولانی در حال ورزش هستند، اما تاثیری در چاقی و اضافه وزن آن‌ها نداشته است. با دیدن این تناقض در نتیجه‌ها و بسیاری از دوستان که سالهای سال ورزش می‌کردند اما از ورزش نتیجه‌ای که انتظارش را داشتند نگرفتند. تصمیم گرفتم به طور تخصصی و دقیق داستان ورزش کردن و سلامتی بیشتر، داستان ورزش کردن و تناسب اندام بیشتر را مفصلا بررسی کنم، نتیجه این تحقیق و بررسی باعث شد تا این دوره آماده بشه تا تمام دوستانیکه دوست دارند ساعت‌هایی از روز را ورزش کنند اما اطلاع ندارند که چه سبکی از ورزش به سلامتی و انرژی بیشتر و تناسب اندام آن‌ها کمک می‌کنه. در واقع چه ذهنی باعث میشه که این ساعت‌هایی که به ورزش اختصاص میدهند، برایشان مفیدترین و انرژی بخش‌ترین زمان باشه.من تمام این موارد را در این دوره آموزش خواهم داد، تا در کنار هم به سلامت اندام بیشتر دست پیدا کنیم.

از طرفی دیگر؛ تقریبا همه‌ی افراد درگیر بیماری هایی هستند که تا چند سالپیش اصلا وجود نداشتند. و متاسفانه چاقی در رأس آن‌ها قرار گرفته است، از آنجایی که در دوره خوش اندام ما با تمرین‌های قدم به قدم و یک سبک ‌زندگی لذت‌بخش هم از شر چاقی رها میشیم هم زندگی سالمتری راتجربه می‌کنیم، بسیاری از دوستان دنبال یک روش برای ورزش کردنهستند که هم به سرعت تناسب اندامشان کمک کند و هم انرژی بیشتریدر طول روز داشته باشند.

و از آنجایی که من همیشه دنبال روش‌های ساده و لذت‌بخش هستم تا به اهدافم برسم، در خصوص ورزش کردن هم به سبکی از ورزشرسیدم که هم متابولیسم بدن( سرعت سوخت و ساز بدن) را افزایش دهیم، هم سرعت خوش‌اندام شدن را بیشتر کنیم و هم بدون نیاز بهاینکه مجبور باشیم روزانه ۳ /۴ ساعت وزنه بزنیم برای عضله ساختن از یک روند طبیعی عضلات بدن را هم قوی‌تر و تا حد موردنظرمانحجیم کنیم.

حالا برای اینکه هم این سبک از ورزش کردن ما رو‌ به احساس بهتری برسونه و تمام این دستاوردهایی که گفته شد رو هم داشته باشه. تصمیم بر این شد تا این دوره را به طور خلاصه و مختصر در ۵ جلسه صوتی و تصویری آماده کنیم که هر جلسه را باید در یک هفتهانجام داد و بعد به سراغ جلسه بعدی برویم.

از آنجایی که موضوع خوش‌اندام شدن، موضوع کمتر خوردن و بیشتر ورزش کردن نیست ، بلکه درک سیستم مغزی عصبی بدن وهماهنگ رفتار کردن با این سیستم است که ما را با سرعت و‌لذت‌بیشتری به تناسب اندام می‌رساند. پس در این دوره ما به یک شناختمختصری از این سیستم می‌رسیم که البته به طور مفصل در دوره آپدیت خوش‌اندام درباره‌ی آن صحبت شده است

با عمل به آگاهی های این دوره ، شما قطعا به انرژی بالاتری در طول ورزش و حتی در طول روز می‌رسید، روند چربی‌سوزی با سرعت بیشتری در بدن شما اتفاق میفتد و مشکل جوش‌ها و دمل‌های پوستی کاملا برطرف می‌شود، به طرز قابل توجهی ستون فقرات و‌به ویژهمهره‌های کمر سالمتر عمل می‌کنند و اگر الان دردهایی در این ناحیه دارید با عمل به آموزش‌های این دوره کاملا رفع می‌شود.

نکته که حائز اهمیت است و باید تاکید کنم اینست که برای خوش‌اندام شدن هیچ اجباری برای ورزش نیست من در زمانیکه بالای ۲۶ کیلوچربی اضافه از دست دادم، اصلا ورزش نکردم چون زمانی برای این‌کار نداشتم و در دوره خوش‌اندام هم هیچ اجباری برای ورزش کردننیست اما مفید بودن ورزش و داشتن تحرک روزانه بر هیچ کس پوسیده نیست و برای فردی که بخواهد زمانی را در طول روز برای ورزش اختصاص دهد، توصیه می‌کنم حتما از این دوره استفاده کند تا نهایت بهره را از زمانی که برای ورزش اختصاص داده ببرد.

لاغری با ورزش و یادگیری لاغری با ورزش ذهنی مواردی هستند که در این دوره به آن‌ها می‌پردازیم و اصول و قواعدش را یاد می‌گیریم.

در نهایت برای همه‌ی دوستانیکه در این مسیر همراه و هم‌قدم می‌شوند، بهترین‌ها رو آرزو دارم و مطمئنم همچون دوره خوش‌اندام کلیدستاورد و نتیجه‌ی بینظیر از این دوره کسب می‌کنیم.

درباره مدرس

زهره مرادی

طراح و مدرس دوره های آموزشی برای خوش اندام شدن به کمک قدرت ذهن و تجربه اندام زیبا، متناسب و سالم بدون هیچ گونه رژیم و برنامه غذایی و یا دارو، دمنوش، ورزشهای طاقت فرسا

4 دوره‌ها

ثبت‌نام نشده
یا $ 1750000

دوره شامل

  • 2 درس